niedziela, 5 kwietnia 2015

Po co to wszystko? Dla motywacji!

Tak, właśnie dlatego powstał ten blog. Żeby motywować mnie do osiągnięcia wyznaczonego celu - zgubienia kilkunastu zbędnych kilogramów. Wierzę, że prowadzenie bloga pomoże mi wytrwać w diecie i ćwiczeniach.

Drogi Gościu! Jeśli czytasz ten wpis to znaczy, że prawdopodobnie zostałeś skuszony nazwą "light and easy". No właśnie. Miło jest być light, ale osiągnięcie tego stanu nie zawsze jest easy! Nadszedł czas, by osiąganie zgrabnej sylwetki i dbanie o zdrowie stało się easier. Choćby troszeczkę.

Dla mnie motywacją jest prowadzenie bloga. A może mój blog zmotywuje Cię do tego, abyś zawalczył o swoje zdrowie i sylwetkę?

I najważniejsze! Wszelkie komentarze i odzew z Waszej strony - mile widziane! Piszcie do mnie poprzez formularz, na adres kontaktowy, pod postami. Motywujcie mnie. Motywujcie innych. Motywujcie siebie. Dla zdrowia warto :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz