niedziela, 12 kwietnia 2015

Wiosna motywuje! Muzyka również!

Czujecie, że świat jest piękniejszy, dni są dłuższe i nie wiadomo skąd macie energię? Tak, ja właśnie to czuję. Czuję wiosnę całą sobą. I chociaż zepsuła mi się dziś waga, i nie wiem jak idą postępy w zrzucaniu kologramów to czuję się po prostu lżej.

Słońce zachęca do spacerów. Wczoraj wyszłam z domu pod pretekstem odwiedzenia mojego ulubionego sklepu. Jednak nie pojechałam tramwajem a zrobiłam sobie spacerek. W dwie strony pewnie coś około pięciu kilometrów. A to wszystko dla zdrowia. Gdyby było zimno pewnie by mi się nie chciało. Ale dzięki pięknej pogodzie spacerowałam z radością. Słuchawki w uszach i ulubiona muzyka dopełniły mojego szczęścia.

Nie pierwszy raz muzyka daje mi kopa. Ostatnio odkryłam, że do tej piosenki ćwiczy mi się wyjątkowo dobrze! Brzuszki niemalże robią się same, w rytm muzyki!

W związku z zepsuciem się wagi nie wiem, kiedy uda mi się zważyć. Liczę, że zawiodła tylko bateria ale to się jeszcze okaże.

Tymczasem zapraszam serdecznie na mojego instagrama, gdzie od czasu do czasu dodaję zdjęcia tego, co zjadam. Planuję też inne fotki... :)


https://instagram.com/lightandeasylae




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz